Bize Ulaşın
Ön Bilgilendirme Metni
www.nyxcosmetics-tr.com internet sitesi üzerinde vermekte olduğunuz sipariş, Mesafeli Satış Sözleşmesi ("Sözleşme") kapsamında L'Oréal Türkiye Kozmetik San. ve Tic. A.Ş.'ye ("Satıcı") verilen bir sipariştir. İletişim bilgilerimizi bilgilerinize sunarız: Adres: Saray Mahallesi Dr. Adnan Büyükdeniz Caddesi No:4 2. Blok Kat: 14-15-16 34768 Ümraniye/İstanbul, Tel: 0850 208 36 44, Faks: 0216 692 11 19
Bundan böyle "İnternet Sitesi" olarak ifade edeceğimiz platformdan siparişe konu mal ve/veya hizmetlerin ("Ürün/Ürünler") müşteriler ("Alıcı") tarafından (mobil cihazınızdaki uygulama üzerinden yapılanlar da dâhil olmak üzere) satın alınması ve böylece siparişin verilmesi ve Sözleşme'nin yapılması ile ilgili teknik aşama ve adımlar, bilgi girişleriniz sırasındaki hataların belirlenmesine ve düzeltilmesine ilişkin teknik araçlar buraya kadarki işlemleriniz sırasında ilgili sayfalarda (karşınıza çıkan uyarı mesajları doğrultusunda işlem yapma imkânı verilerek) belirtilmiştir. İnternet Sitesi'nde siparişinizle ilgili bir bilgi girişinde hata söz konusu ise ilgili uyarı mesajı doğrultusunda bilgileri düzelterek devam edebilmeniz ve ödeme bilgilerinizi girerken oluşabilecek hataları aynı şekilde gidermeniz mümkündür. Ödeme işleminin tamamlanması aşamasından sonra fark ettiğiniz bilgi girişi hataları için Müşteri Hizmetleri ile 0850 250 66 99 numaralı telefondan irtibata geçebilirsiniz.
Türkiye dışına ürün satışımız bulunmamaktadır. Teslimatı yapacak kargo firmasının bulunduğunuz yerde şubesi olmadığı takdirde Ürün'ün bildireceğimiz yakın bir diğer şubesinden teslim alınması gerekmektedir.
Alıcı Sözleşme'yi onayladığında, sipariş verdiği Ürün(ler)'in bu sayfada belirtilen bedeli ve masrafları seçtiği ödeme yöntemi ile Alıcı'dan tahsil olunur.
Alıcı'nın Ürün'ü teslim aldığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin Sözleşme'den cayma hakkı vardır.
Ancak aşağıda belirtilen ürünlere ilişkin sözleşmelerde, kullanılmamış/istifade edilmemiş olsa dahi, cayma hakkı bulunmamaktadır: (i) Alıcı'nın özel istekleri veya onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar (üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler, Alıcı siparişine istinaden yurt içinden veya dışından ithal/temin edilen özel Ürünler de dahil olmak üzere) (ii) kozmetik ürünleri ile gıda maddeleri gibi çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler (iii) yine kozmetik, mayo, iç giyim mamulleri gibi teslimden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan mallar (iv) teslimden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar, (v) elektronik ortamda anında ifa edilen tüm hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen her türlü gayri maddi mallar, (vi) fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı'nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetler, (vii) Alıcı onayı ile cayma hakkı süresi içinde ifasına başlanan hizmetler ve (viii) genel olarak ilgili mevzuat uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal ve/veya hizmetler ile Alıcı'nın ticari amaçla satın alma yaptığı haller.
Cayma hakkı kullanımı mümkün olan hallerde, Alıcı cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumludur. Buna göre, cayma tarihine kadarki süreçte Ürün'ün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü değişiklik veya bozulma olursa Alıcı cayma hakkını kaybedebilecektir. Satıcı tarafından kabul edildiği hallerde, iade edilecek Ürün bedelinden değişiklik ve/veya bozulma kadar indirim yapılır.
Cayma hakkı bulunan hallerde Alıcı'nın cayma hakkını kullandığına dair açık bir bildirimi 14 günlük süre içinde Satıcı'ya yöneltmiş olması gerekmektedir. Cayma hakkı bildirimi ürünün satın alma işleminin yapıldığı ticari kanal üzerinden yapılacaktır.
İade işleminde Ürün'ün kutusu, ambalajı, varsa aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak, aşağıda belirtilen ürün iade adresine teslim edilmesi gerekmektedir. Ayrıca vergi mevzuatı gereği, Alıcı tarafından kanunen iade faturası kesilmesi gereken hallerin yanı sıra Ürün'le beraber iade edilecek olan fatura üzerinde, iade ile ilgili bölüm doldurulup imzalanacaktır. Faturası tüzel kişiler adına düzenlenen sipariş iadeleri, iade faturası kesilmediği takdirde kabul edilmeyecektir.
Yukarıdaki belirtilen yükümlülüklerin Alıcı tarafından yerine getirilmesi kaydı ile cayma bildiriminin Satıcı'ya ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, Ürün bedeli ve varsa Ürün'ün Alıcı'ya teslim masrafları Alıcı'ya, Ürün'ü satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde iade edilir.
Alıcı'nın Ürünler'e ilişkin cayma süresi sonrasındaki kanuni hakları-sorumlulukları ile Satıcı'nın Alıcı'dan olan, ödül puanlarına ilişkin bulunanları da kapsamak üzere akdi ve kanuni tahsil ve mahsup hakları dâhil hak ve yükümlülükleri ayrıca mevcut ve geçerlidir.
İnternet Sitesi'nde işlem güvenliği, verilerin korunması, gizliliği, kişisel verilerin işlenmesi ve ticari elektronik iletiler ile ilgili hususlarda Şirketimiz ve Tüketici için geçerli kurallar ve şartlar aşağıda bilginize sunulmuştur. Tüketici dilediği her zaman bu konularda belirtilen iletişim araçları ile Şirketimiz'e ulaşarak danışabilir.
Şirketimiz İstanbul Ticaret Odası (İTO) üyesidir. İTO'nun meslek ile ilgili davranış kurallarını edinebileceğiniz elektronik iletişim bilgileri de şöyledir: (www.ito.org.tr, Telefon: 444 0 486).
Burada yer alan bilgilendirmeler ile Sözleşme'yi İnternet Sitesi'nde onaylayarak kabulünüzden sonra tüm bunları sipariş teyidiniz ile birlikte belirttiğiniz e-posta adresinize göndereceğimizden, bu bilgilendirmelere kolayca erişme imkanınız olacaktır.
Diğer Ön Bilgilendirmeler
Satıcı
Ticari Unvanı : L'Oréal Türkiye Kozmetik San. ve Tic. A.Ş
Adres : Saray Mahallesi Dr. Adnan Büyükdeniz Caddesi No:4 2. Blok Kat: 14-15-16 34768 Ümraniye/İstanbul
Ürün İade Adresi : Arvato SCM Depo - Platform S, Orhanlı Orta Mah., Atayolu Cad., Öztaş Sok. No:4/1 F Blok Depo Tuzla / İstanbul
Telefon : 0850 221 32 00
İLETİŞİM FORMU
Hafta içi her gün 09:00 – 18:00 arası bizimle 0850 210 54 57 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz.
- Şirket Türü: Anonim Şirket
- MERSİS NO: 0733002804700015
- Ticaret Sicil Memurluğu: İstanbul Ticaret Sicil Memurluğu
- Ticaret Sicil Numarası: 229154
- Ticaret Unvanı: L'OREAL TÜRKİYE KOZMETİK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
- Adres: Saray Mahallesi, Dr. Adnan Büyükdeniz Caddesi, No. 4, 2. Blok, D: 14-15-16, Ümraniye, İstanbul
- Vergi Dairesi: Büyük Mükellefler
- Vergi Numarası: 7330028047
- Sektör: Kozmetik
- İletişim Bilgileri: Tel: 0850 210 54 57
- KEP Adresi: [email protected]